lista

Jag brukar egentligen inte lägga upp listor, men jag gör ett undantag idag bara för att jag har sjukt lite att göra. så för er andra som också har sjukt lite att göra, ni kan ju läsa.

1.
Vilken svordom använder du mest? fuck
2. Äger du en iPod? nej
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? olika varje dag
4. Hur många resväskor äger du? faktiskt ingen
5. Använder du flip-floppar? inte så ofta
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med på bilden
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Hachiko: A dogs story (se den INTE! jag lipade genom heela filmen)
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller en vän? en vän, helt klart
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa eller en lägenhet
11. Har någon någonsin kallat dig lat? typ inte
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej, jag somnar på en sekund
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? CD-spelare? hallåå
14.Vilken är världens bästa artist just nu? hm finns många, men System of a down en en favorit just nu
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? jajemen, men jag skulle få stryk om jag skrev det här!
16. När var senast någon stötte på dig? typ i helgen
17. Vad åt du till middag senast? pizza...
18. Använder du huvtröjor? ibland
19. Kan du vissla? japp
20. Vem var den senaste som ringde dig? pappa
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? den som går snabbast
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Vet inte?
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 090
24.Tittade du på tecknat när du var liten? ofcourse
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? pretty close
26. Hur många syskon har du? Två
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Näe
28. Vilken film kan du alla replikerna till? kunde replikerna i titanic förut haha, but not anymore
29.Äger du några band t-shirts? Mando Diao
30. När flög du senast? Till stockholm för två veckor sen
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? två
32. Läser du för skojs skull? jorå
33. Pratar du några andra språk? Engelska
34. Diskar du din egen disk? Ja
35. Har du gråtit offentligt? haha ja..
36. Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? jaa när jag orkar
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jaa, vill ha en till tatuering fast jag nyss gjort en!
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? ja faktiskt, sen kan tjejen bjuda tillbaka nästa gång
40. Kan du kasta macka? ibland så
41. Har du varit i Afrika? nej men skulle vilja åka till sydafrika
42. Vad har du med dig in på bion? lite av vare ;)
43. Vem var din favoritlärare och varför? oj, hur ska jag kunna välj?! har haft många bra men Cathrine tar nog priset :)
44. Har du dejtat någon av en annan religion? I donno
45. Vad har du för väder? Sol!
46. Har du en blogg? Näe?
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? alla dansklasser såklart
48. Gillar du att flyga? I love it!
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor och ärlighet
50. När sov du senast på golvet? minns inte, måste vara väldigt länge sen
51. Vilken är din favorit drink? vodka redbull typ
52. Gillar du din boende-situation? Oja!
53. Vilken är din mammas hemstad? nånstans i skåne
54. Din pappas hemstad? umää, bullmark, han föddes på kökssoffan
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag fungerar alltid, men som bäst.. åtta timmar typ
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? jaa helt sjukt
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? never ever.. eller joo kanske i mellanstadiet, var förvånansvärt nog väldigt kaxig då haha..
58. Vilken är din favoritfrukt? passionfrukt, mango, melon, alla exotiska frukter typ
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? njaa typ, ju mer desto bättre brukar jag tänka
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21.. på onsdag!
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? jo det är jag nog
62. Tror du på liv på andra planeter? jo det tror jag absolut
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? minns inte, har inte varit särskilt arg på ett tag
65. Vad var det senaste du åt? ben & jerrys fish food.. och melon
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? tror inte det är någon skillnad, beror mer på personen i sig
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? tror mamma hade nån släkting hon ville döpa mig efter, men jag vet inte riktigt, däremot vet jag att min mormor inte gillade att jag skulle heta Emmy, hon tyckte det lät tantigt (I agree...)
68. Gillar du senap? tjaa, det är väl gött till körv
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? fuck this...
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? oja, vore sjuukt kul!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? oj, ingen aning faktiskt
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nepp
73. Tycker du om att krama folk? jaa, speciellt i onyktert tillstånd
74. Skulle du säga att du är trendig? jag tar på mig det jag tycker är snyggt
75. Äger du en digitalkamera? japp
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ehh vet int
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? beror på
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? hmm minns inte, men möjligtvis pojken som kallades Det
79. Tycker du att du är attraktiv? inte precis
80. Vad är du allergisk mot? inget! vad jag vet i alla fall
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? no way
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? typ joel eller nåt..:/

Kommentarer
Postat av: Gustav

Haha. Jag älskar såna här listor. Jag brukar göra dem i smyg ibland...

Postat av: Frida

Taaack!! :) är allt bra med dig?

2010-06-01 @ 14:33:11
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback