long time no see

My god, det var ett bra tag sen jag skrev nu men jag har haft gaanska fullt upp. Stockholmsresan med mami var förresten helt undebar, vi hade det riktigt mysigt och bounce... ja vad ska man säga. Dom äger, fast inte lika mycket som susanna såklart. Träffade henne helt random utanför globen och ronja inne i globen! Bara så där! Riktigt kul :)

Annars rullar det på som vanligt and I´m so happy. Ser sjukt mycket fram emot sommaren, speciellt augusti. Att jag har jobb gör ju inte saken sämre heller, det känns ganska bra att ha ekonomin säkrad i sommar. Jag är förresten ledig från 3 juni till 25 juni och i slutet av augusti, så det är bara att ringa ifall ni vill umgås, för jag kommer bli sjukt rastlös annars!


Kommentarer
Postat av: susanna

:D

2010-05-13 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback