summerlovin

ÄNTLIGEN sommarlov, eller "sommarlov" i alla fall. Det känns så fruktansvärt skönt! Nu är jag ledig i ca tre veckor och då ska jag slappa gäärnet och bara göra en massa roliga saker. Sen blir det jobb i ungefär sex veckor och sen är jag ledig i tre veckor till. Jag ska se till att den här sommaren blir en av de bästa hittills. Jag ska hänga på stan, sola, äta glass, övningsköra, passa på att läsa intressant kurslitteratur som jag varit för lat för att läsa innan, sova, träna! Nästa helg är vi förmodligen några tjejer som ska tälta också, det kommer blir supermysigt! Sen håller jag tummarna för att Jennifer ska få ledigt så hon kan komma upp och hälsa på också :)

I juli blir det mest jobb men lite kul ska jag nog hinna ha också, det är ju vännäsdagarna och tur som jag har så är jag ledig hela den helgen, det blir förhoppningsvis lika kul som förra året.

Sen får jag ju inte glömma... 10 augusti åker jag och Helena til TURKIET! Fy fasiken så underbart! god mat, shopping, SOL, bad och värme! Party! Ja det kommer bli fantastiskt. Har jag pengar kvar efter turkland så ska jag försöka hinna med en resa till sthlm också.
Ja det var planerna för min sommar det, den kommer förhoppningsvis bjuda på betydligt mer än det här. Alla utekvällar på Tc och alla dagar ute på playan ska ju också hinnas med!

Jag kanske ska passa på att skriva lite om hösten när jag ändå är igång! Till hösten har jag praktik (30hp) och jag fick min plats hos Rädda Barnen här i Umeå. Jag tror det kommer bli kanon, det var faktiskt mitt andraval efter kurator på elevhälsan. Dock så vet jag inte alls vad jag ska göra där, men jag antar att jag ska rädda barnen som Isabelle så fint sa ;)


Nere på kajen förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilken toppensommar Emmy!!! nu är det bara att njuta!:D Puss

2010-06-08 @ 07:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback