pinsamt

Alltså vad är det som händer? Tydligen så säger man till stockholmarna att stanna inne på grund av snöovädret. Jag menar hallå, kom igen! Folk överlever 40 minusgrader men i stockholm så dör dom tydligen av 20 minusgrader om dom går ut? Visst blir det lite kallt, men inte fan är det någonting att stanna inne för! Det låter som att det skulle vara en livsfara att gå ut, har ni någonsin hört talas om VINTERKLÄDER? Nej jag tycker det är piiinsamt, verkligen piiinsamt. Men men det här kanske är beviset på att stockholmare är fjollor? ;) Hehe nej, tacka vet jag riktiga norrlänningar, he e grejer de!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Hah. Vi kanske inte älskar kylan här uppe heller, men vi får iaf int bestående frostskador av att öppna ytterdörren!

Postat av: Karin

Jag håller helt med! Men till stockholmarnas försvar, så kan jag som norrlänning berätta att -20 i stockholm känns ungefär som -40 i norrland pga luftfuktigheten ;)

2010-02-25 @ 07:20:50
Postat av: Jennifer

Haha, det var faktiskt så att typ inga kommunala färdmedel (buss, tunnelbana el pendeltåg) fungerade pga stormen, så det var omöjligt att ta sig någonstans... Det är ju iofs patetiskt att de inte kan få grejerna att funka, men det var det de syftade på :P Jag gick hemifrån 6.30 & var på jobbet kl 9.00...:O

2010-03-27 @ 16:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback