snart slut

Ja då var sommaren snart slut då. Jag tror aldrig att jag har varit med om att en sommar gått så här snabbt förut, jag förstår som inte var tiden tagit vägen? Jobb antar jag, det känns som att jag har spenderat hela min sommar på jobbet. Men sommaren är ju inte helt slut än, jag har ju faktiskt två veckor ledig från och med måndag. Min enda lediga tid den här sommaren. Jag tror aldrig jag längtat så mycket efter att vara ledig som jag gör nu. Fast det kan ju iofs bero på att jag och Helena åker till Alanya på tisdag! Sol, bad, shopping, god mat och goda drinkar är det som väntar oss.. och underbart låter inte det? Det ska bli så underbart skönt att få vara flera tusen mil från den jobbiga och stressiga vardagen och bara få ta det lugnt i en hel vecka. Efter Alanya väntar en till veckas jobb innan skolan drar igång på nytt.. termin 5. 2 år avklarade. 1,5 år kvar. Sen är man färdigutbildad och ska ut och rädda världen, eller hur var det nu?


Kommentarer
Postat av: Gustav

Ha det så kul! Och var snäll med turkarna ;)

Postat av: Emmy

höhö, ska försöka men kan inte lova nåt tyvärr :P

2010-08-07 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback