lost it

Usch jag känner mig inte alls motiverad till att blogga längre, jag har liksom tappat.. gnistan :P sen det är väl ingen som är intresserad av vad som händer i mitt fruktansvärt ohändelserika liv? eller vem vet.
i alla fall så har skolan dragit igång igen, skitkul. not. går en jättetråkig kurs just nu med statistik, forskning och sånt tjafs, inte min grej med andra ord alltså. förutom att skolan är igång igen så händer det väl inte allt för mycket.. förutom att typ alla far härifrån nu, susanna har flyttat, karin har flyttat, issa flyttar, ronja flyttar, kim åker iväg och snart åker väl jorunn och johanna också. jag kommer vara alldeles ensam i björkarnas stad till slut.. tur att helena inte har planerat att åka ifrån mig.. än.

ikväll blir det fotboll och avskeds-öl för issa på olearys. det blir nog trevligt, funderar till och med på att satsa lite pengar! det blir ju som lite mer spännande då ;)

Kommentarer
Postat av: susanna

...och jag har flyttat...

2009-09-09 @ 20:13:49
Postat av: Emmy

jaa men det var ju läänge sen :P

2009-09-09 @ 21:41:59
Postat av: Gustav

Jag tycker det är ganska intressant att läsa om ditt liv, hur tråkigt du än tror att det är :P



Och jag är knappast den enda!

Postat av: Jorunn

VI BOKADE IDAG, 29 november!! eller preliminärbokade men if! taggad, taggad, jag & Airam EFJ ;) (johannas alla namn rymdes in på biljetten)

2009-09-11 @ 21:50:06
URL: http://jorunnwiklund.wordpress.com
Postat av: Johanna

haha Jorunn! jag älskar mitt nya namn :P

2009-09-12 @ 10:49:21
Postat av: Isabelle

Men jag kommer i alla fall hem om två veckor!:)

2009-09-12 @ 11:05:03
Postat av: Emmy

Jorunn & Johanna: fan vad nice, måste kännas bra förstår jag :D



Isabelle: I can´t wait! :D puss

2009-09-12 @ 14:35:15
URL: http://emmmy.blogg.se/
Postat av: Isabelle

And by the way. Jag tycker det är jätteroligt att läsa om allt som händer i andras liv. Spelar ingen roll om det är vad du ätit till middag, eller om sockarna krympte i tvätten.. jag vill liksom vara med i svängarna! Så.. fortsätt uppdatera bloggen!! :D Pusskram

2009-09-23 @ 14:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback