det rullar på

Jahapp, då börjar även denna kurs lida mot sitt slut, tack och lov. det har inte varit den allra roligaste kursen om man säger så, men snabbt har det gått! snart är det jul och jag har redan börjat planera lite julklappar faktiskt, lika bra att börja i tid.

denna helg är precis som alla andra helger har varit.. fullbokad. imorgon ska jag luncha och gå på stan med mami, på lördag är det sittning som gäller med tema "ursäkta, jag kom fel", tänkte klä ut mig till en fotbollsspelare som egentligen skulle på träning men råkade hamna på socionomsittning. På söndag ska jag först träffa Ayla m.fl på skolan för att plugga lite inför tentan innan jag träffar tjejerna på stan för att käka middag. blir nog bra. tjohej.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Bra emmy, du har återuppstått från de döda :D äntligen!

2009-10-16 @ 10:59:34
Postat av: Jennifer ღ

Snygg blogg! :)

Ska du se Kissie, Dessie & Paow på tv ikväll? :)

kramღ

Postat av: TiieepJuliish

Heej =)

Snygg blogg ;)

Och Fint skrivet.

Gå gärna in på min : www.tiieepjuliish.blogg.se

Läs/Kommentera/Bloglovin/StannaGärnaKvarOchLäs:)

2009-10-30 @ 00:34:54
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/
Postat av: ina

hey u! Haft en bra halloweeeni?

2009-11-01 @ 12:35:06
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Helena

Tjohoo

2009-11-06 @ 23:23:38
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Allt fint med dig? :)

2009-11-08 @ 19:02:36
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback