fy farao

Vad i hela friden är det som pågår?! När det äntligen blivit någorlunda okej att kliva upp på morgonen, eftersom att solen lyser så fint och skönt, så börjar det om på nytt?! jag som äntligen trodde att vi kunde lämna den fruktansvärt tråkiga, gråa och vidriga vardagen bakom oss, men icket! nej nu ska det snöa ännu lite till.. som om vi inte fått så det räcker för en hel livstid? i förrgår låg jag halvnaken på balkongen och typ grillades i solen (okej inte riktigt men nästan) och idag var det bara att ta på sig vinterjackan, mössan och halsduken igen... snacka om att vädret inte kan bestämma sig..

nej 2 ½ år till sen sticker jag från den här hålan.. så låångt bort som möjligt. tack för mig, hej.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jaha? Så nu är det du som tänker flytta?

Dålig stil Emmy!



Du vet ju att vi inte klarar oss utan dig :O

Postat av: Ronjie

Jag förstår inte vad du snackar om, det är bara strålande solsken så långt ögat kan nå och jag vaknar varje morgon av att solen bländar mig genom persiennerna.. ;)

2009-04-17 @ 09:59:51
Postat av: Ronja

Varför syns inte min kommentar för?! :O

2009-04-17 @ 10:15:45
Postat av: Ronja

Oj nu kom den ju fram.. hm knepigt.

Jag är teknisk jag vet! klaga INTE! jag är söt!

2009-04-17 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback