än en gång

Jaa nu sitter jag här på skolan igen även fast jag är ledig! eller "ledig" kanske man ska säga. nämen jag tycker det är ganska skönt att sitta här på skolan, man får som mer gjort då. däremot är arbetet jag håller på att skriva inte lika mysigt. jag sitter och jobbar på en sjukt dryg rapportuppgift som ska in nästa vecka, vilket innebär att jag måste sitta och plugga över påsk! schysst?! nej.. men som tur var så kom samuel förbi och höll mig sällskap ett tag, :) jag sitter faktiskt i naturvetarhuset, det är rätt kul måste jag erkänna! finns en hel del långhåriga matte -och datanördar som underhåller mig när jag inte orkar stirra in i dataskärmen längre.

nej nu ska jag kanske fortsätta med arbetet så att det ser ut som jag är värsta mega- super- ambitiös när joakim kommer hit på sin rast ;)

btw så var det så många som protesterade när jag pratade om att radera bloggen, så jag tror jag behåller den.. ett tag till i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: Gustav

Säkrast för dig att du behåller den... :)

Postat av: Ronjie

Ja, bäst för dig att du behåller den för annars ska jag personligen göra ditt liv till ett rent h-vete.. men det är bara av ren kärlek ;)

2009-04-06 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback