check this out

funderar på att köpa en ny mobil. mobilen jag har nu är jag iofs sjukt nöjd med men jag skulle vilja ha en med bättre kamera eftersom jag tar en hel del kort och har börjat filma mycket den senaste tiden. jag har funderat på denna:



Den ska tydligen vara väldigt bra att filma med. jag har dock lite problem med att det är touchpad.. har aldrig haft det förut. fast det skadar ju inte att prova nåt nytt, rätt snygg är den ju också! blir jag inte nöjd har jag ju bara slängt bort 2500 :P

Kommentarer
Postat av: Gustav

2500 är väl ingenting när man är rik som du. Go for it!



snygg färg förresten :O

Postat av: Jorunn

men nice mobil! great och ha lite bättre kvalla på mobil filmer med.. dom brukar juh vara en aning pixliga ;-)

2009-01-23 @ 19:57:08
URL: http://jorunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback