fullspäckad helg

Ojoj vilken helg alltså.. jag har haft fullt upp hela tiden fram tills nu. i fredags var jag först på IKSU, testade stepmuskel för första gången och det var faktiskt roligt :) efter det for jag hem, städade hela lägenheten, åt och bakade. sen kom tjejerna, vi förfestade och drog på corona. corona var helt okej faktiskt, tror det var första gången som vi lyckades hålla ihop allihopa en hel kväll! annars brukar det bli så att alla springer iväg åt olika håll och så ses man inte förrän man ska hem. inte så kul. sen träffade vi ju Ingrid utanför corona också, vår gamla mentor från gymnasiet, det var... kul. fast jag är ändå glad att det var hon och inte någon annan gammal lärare!
och igår då, ja då var jag på min första sittning :) sago-sittning och jag var Peach, prinsessan i Mario. det var riktigt kul med väldigt god mat, det blev dock en tidig kväll eftersom att typ alla for på corona se vilket jag inte var så sugen på eftersom att jag var där i fredags.. plus att jag var helt sjukt trött! men i alla fall så har jag haft en väldigt lyckad helg :)






Sittningen



Kommentarer
Postat av: Gustav

Snygg klänning :P

Mario var ju rätt söt han också :)



Verkar ha varit en rätt bra helg faktiskt!

Postat av: Isabelle

vart är gullhåret då?;)

2008-10-19 @ 16:28:26
Postat av: Susanna

snart får jag också vara med och festa!

2008-10-26 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback