fullspäckad helg 2

Ojoj, vilken fullspäckad helg det har varit! i fredags hade jag bjudit hit lite (gamla) klasskompisar på skräckfilmskväll, blev dock en skräckfilm/komedi-kväll istället eftersom att vissa (nämner inga namn) inte vågade se Gothika.  Menmen, vi såg i alla fall The happening och Stepbrothers. det var andra gången jag såg båda filmerna, tycker dom är riktigt bra faktiskt :) vet dock inte om man kan kalla The hapening för en skräckfilm, för den är inte alls särskilt läskig.

Lördagen började med att jag for på stan, kollade lite på julklappar och hälsade på hos jorunn på hennes jobb. köpte pannkakor av henne med sylt och glass, sjuukt gott :) sen for jag på iksu, blev aerobic dance, och det var jättekul! det var kanske lite för mycket flams och trams, men det var ju trots allt aerobics jag var på ;P jag blev i alla fall positivt överraskad :)  jag kände dock hur mycket jag saknar dansen :/ efter det for jag hem till mamma och pappa, snyltade lite på deras mat, tänkte att jag ska passa på nu när jag typ är helt pank.. för nån krona sparar man väl in ;) efter det kom tjejerna hit igen, vi gjorde oss iordning, 60-tal var temat, vi förfestade och for på två våningar, det var rätt kul, lite lite folk kanske, men eftersom sällskapet var det bästa så blev det såklart hur bra som helst. träffade annaisabella också, typ 100 år sen man träffade henne så det var roligt :D

Idag har det varit en rätt lugn dag, bakade en chokladkaka till pappa eftersom att det är farsdag, sen följde jag med familjen till farmor och farfar och åt middag :) det var trevligt, rätt sällan man träffar dom nu..

här kommer lite bilder från helgen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback