flytt

jaa, nu är det sista veckan man bor hemma då. kändes råskumt när mamma sa det, jag har inte alls tänkt på det så, men så är det. nu flyttar jag hemifrån och kommer förmodligen aldrig flytta hem till mamma och pappa igen. det känns ju lite läskigt såklart och jag är faktiskt lite nervös måste jag säga men samtidigt så är jag sjukt taggad och det ska bli så grymt skönt :)
sen är det ju bara tjugotvå dagar kvar till studenten också, jag önskar att det bara var två dagar kvar för nu är jag verkligen galet less! iofs så är det bara två prov kvar och dom gör jag bort imorgon, sen är jag klar med allting så det är ju skönt i alla fall :) nej nu ska jag väl återgå till pluggandet och gluteus maximus och allt det där.. önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Gustav

gluteus vaddåsadu?

Aja, hoppas flytten går bra iaf :)



Och angående det här med mamma och pappa, om du frågar dem riktigt snällt kanske du får hälsa på dem iaf :)

Postat av: Jorunn

..Och nu har du flyttat :D

2008-05-30 @ 16:18:58
URL: http://jorunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback