Längtan

åh så grymt less och stressad jag känner mig just nu! det är så mycket som ska göras det kommande veckorna, så jag härmar Karin och gör en liten lista på vad som ska göras:
* Svenska- krönika
* Religions- arbete
* ARL- uppgift
* PA100
* Nutida konst- arbete
* Naturkunskapsläxa
* Svenskanationella

Det ser inte lovande ut alltså, men men, det är väl bara att försöka se positivt på det hela, snart är det ju faktiskt slut och det finns samtidigt mycket roligt som händer också. Jag flyttar snart hemifrån, tar snart studenten och snart är det sommar!

image330

Kommentarer
Postat av: Jorunn

ååh så kul

Postat av: Stina

jo det gick bra =) det gjorde inte ont då, men just nu känns det... dags för nästa alvedon-kur! hoppas vi ses snart

2008-04-05 @ 00:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback