sommar, sommar, sommar

Jaa, då har man bara en vecka kvar på jobbet sen är man ledig resten av sommaren. det ska bli grymt skönt att få vara lite ledig, iofs så har jag ett väldigt bra och slappt jobb, men ändå :) då kan man passa på att vara ute och få lite sol på sig för en gångs skull. sedan ska jag också vara nervös och vänta på att få reda på ifall jag kommit in på socionom-programmet, jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag kommer in, annars blir det förmodligen jobb i höst i stället.. om man nu får något.

Igår var jag i vännäs och grillade hos Jorunn.. i garaget eftesom att det spöregnade typ hela tiden, men det var trevligt i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Haha, du får skicka bilderna har ej sett dom än :P

Men det var en nice dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback