dan före dan före doppare dan

ja herregud, då var det bara en dag kvar till julafton! känns helskumt, vars är julkänslan egentligen? inte då här i alla fall, det enda jag har i mitt huvud är plugg, plugg, plugg.. har som sagt tenta en vecka efter "jullovet". men jag har i alla fall bestämt mig för att ta några lediga dagar nu innan jag sätter igång med plugget.

Imorgon blir det i alla fall bio med hela familjen + joakim, det blir nog bra, får se vad det blir för film bara, jag hoppas på The day the earth stood still med Keanu Reeves. julafton kommer jag spendera med delar av joakims släkt på ersboda, det blir säkert jättebra, kommer dock kännas lite ovant med tanke på att jag spenderat alla mina 19 jular hos farmor och farfar i bullmark. men jag antar att det är bra med lite omväxling? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback