happiness

Idag är en väääldigt bra dag! har två nyheter som är otroligt bra. den första är att jag fick godkänt på matte B-nationella!! så jag får godkänt i slutbetyg! alltså tror ni jag blev lite lycklig eller?! jag  fick godkänt... i matte B!
den andra nyheten är att jag har fått jobb! ett till! alltså hur sjukt otippat är inte det! så jag kommer jobba på BB i tre veckor :) isabelle ska ju också jobba på BB, samma period, så någon kommer jag i alla fall känna! lite synd bara att jag jobbar över peace & love bara... men jag får väl ta ledigt eller nåt.
så det blir alltså mycket jobb i sommar, sju veckor sammanlagt. men jobb = pengar! :D

36 dagar kvar

image245
http://www.peaceandlove.nu/

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det är faktiskt en sjukt bra dag! :D soligt och allt..jag känner att sommaren ändå kommer så småningom!

2007-05-21 @ 18:47:17
Postat av: Emmy

Isabelle: jaa hoppas att det fina vädret håller i sig bara! :D

Postat av: anna

en jäääkla lyx det där! :P själv jagar man ju fortfarande jobb som galen!

2007-05-25 @ 22:08:29
URL: http://frykholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback