orkar inte

Usch. vad less jag är. och tydligen märks det också, för ingrid (min mentor) tyckte att jag såg ledsen ut. så jag berättade hur skoltrött och less jag var och hon förbjöd mig från att plugga i helgen.. eller i alla fall på lördag. men det spelar ju ingen roll om jag har en pluggfri dag, jag kommer ändå sitta där och tänka på allt jag måste, måste, måste göra! jag kan aldrig någonsin slappna av, vad är det med mig egentligen? ska det vara så himla svårt att stanna hemma från skolan och strunta i att göra det där dumma matteprovet som så många andra gör? ja det är svårt.. och omöjligt.. och det värsta jag vet är när lärare säger "jamen finns det inget arbete du kan hoppa över att göra då?" ehh, nej? vad tror du egentligen? vad skulle du säga om jag hoppade över uppgiften som du gav till mig? nä juste. så snälla, dumma lärare, kan ni inte bara lära er att vi också är människor, inte nå jävla maskiner som orkar med hur mycket som helst?

shit alltså, jag börjar nästa undra om jag lider av humörsvängningar. i förra inlägget var jag hur glad som helst och nu bara depp, depp, depp!

image214
I need a gun.. now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback