framtiden

åh jag är så lycklig! det är så himla mycket kul som händer nu. nästa helg ska jag och se världens bästa Bounce! slår vad om att det kommer va minst lika bra som det alltid är.
den 7 april ( alltså mindre än en månad!) åker jag och jennifer til mallorca! ska bli så otroligt skönt! oroar mig bara över att det kommer vara kallt där.. vi far ju inte dit när det är högsäsong precis.. menmen, jag ska ju dit för att koppla av.. så det spelar kanske inte så stor roll :)
Sen fyller jag 18!! alltså jag blir 18, jag blir vuxen :O känns verkligen helmysko, för det känns liksom att jag fortfarande är 8 år och går på lågstadiet. nu får jag ju göra vad jag vill, ingen kan nåågonsin bestämma över mig igen! typ. fast samtidigt så är det ju mycket som är skrämmande med att bli vuxen också. jobb, utbildning, ekonomi, familj ( okej, familj behöver jag kanske inte tänka på än :P). det är så mycket man ska tänka på. allt sånt där har ju alltid kännts så himla långt borta, men nu äre dags. alla jobbiga val man ska göra, det är så svårt. jag önskar att man hade någon som kunde göra alla val åt en, tänk vad mycket lättare det skulle bli då.

image215

Dagens låt: Arctic Monkeys- Mardy Bum

Kommentarer
Postat av: jaanet

vilken härlig tid du har framför dig! :)

Postat av: Anonym

..osen blire peace & love i borlänge :P

2007-03-19 @ 09:11:50
URL: http://jorunn.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej! Jag är Fridas vän och kom därifrån in på din blogg. Måste bara få säga: JÄTTEFINT UPPLÄGG OCH INTRESSANTA SAKER DU SKRIVER OM :) Du är bra på att skriva!

2007-03-19 @ 17:13:53
URL: http://sandras.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback