min dag

Oj vilken dag! imorse hade vi workshop med Sanna och Miia, det var kul! Vi fick dansa house och hiphop.. jag vet inte riktigt om house är min grej, jag ser så himla stel ut! jag är nog mera jazzig antar jag..
och så har vi fikat! jag älskar onsdagar, det är våran fikadag :D och idag bjöds det på mockarutor (som jag hade bakat) och kladdkaka :) göda!

alltså jag ääälskar mig klass! alla är så härliga, och det är värsta bra stämmningen nu :) det känns liksom inte jobbigt att gå till skolan på morgonen (typ). nämen det känns så bra. plus att nu är alla så himla peppade inför Vietnam, åh guud vad roligt det ska bli, två veckor i Vietnam med er! om vi nu får ihop pengar... men det får vi ju! vi har ju värsta idéerna (som jag inte kan berätta här för då kanske ni snor våra asbraiga idéer!) i alla fall så känns det som att det här verkligen kommer att bli av, bara vi anstränger oss lite :)

nu måste jag plugga.. jag avlider av allt vi har att göra just nu.. det är helt sjukt, omänskligt! ååh jag dör!
men snart är det lov, thank God!

       

172 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback