måndagar = ångest

Jag hatar måndagar.. då har man heela långa veckan framför sig, och den här måndagen har varit särskilt jobbig. i morse hade vi engelska-tal.. det gick väl ändå rätt så bra, men sen hade jag matte-prov och det gick så hiiimla dåligt! alltså jag blir överlycklig om jag få godkänt. Och det som är så jobbigt är att jag egentligen kan allt, men på provet så fick jag hjärnsläpp och fattade ingenting och hade ingen aning om hur jag skulle lösa ekvationerna.. åååh skitmatte!
menmen, nu äre bara svenskaläxa och kulturhistoriaprov kvar den här veckan, sen är det lov! :D

emmyjorunn Jag och Jorunn

jorunnisabelle Isabelle och Jorunn

Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan hellre korta, lätta ord som: "Vill du ha lite mat?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback