Lördag

Idag så har jag varit på stan, hittade maassor med saker som jag ville köpa, men eftersom att jag har köpt en utlandsresa så måste jag spara pengarna jag har kvar till julkappar!
Sen gick i alla fall jag och mamma och käkade på Starz, en Nachos grandes blev det, ( som vanligt) men det är ju så gott!
Sen for jag till balettakademien och tränade inför dansuppvisningen på tisdag.. alltså jag vet inte vad det är med mig, men jag är inte alls pepp på att dansa längre, jag är så seg och kan typ inte ta koreografi längre, jag kan inte släppa loss och jag känner mig så himla sliten! både i kroppen och i huvudet.. det är så jobbigt! men jag antar att jag behöver en paus eller nåt, så det passade ju perfekt med lov just nu! :D

Bästa: mamma
Sämsta: min huvudvärk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback