äntligen helg!

Ja, helgen är verkligen efterlängtad, iofs så kommer jag typ att sitta och plugga hela tiden, men det ska ändå bli skönt att sova ut på morgonen.. för vi missade ju våran långa och underbara sovmorgon i onsdags pga Sanna och Miias workshop.

By the way så är det här den första fredagkvällen på läänge som jag är hemma! så jag ska bara sitta och slappa i mjukiskläder och kolla på idol och äta chips hela kvällen :D Pizza blev det till middag föresten, en Mexicana, den var god, förutom att det var råmycket lök på den :/

Hm, jag undrar vad man ska hitta på imorgon förutom att plugga, jag skulle vilja fara på stan men jag får inte köpa nåt eftersom att jag måste spara mina pengar till julklappar och mallorca.. så det blir nog en hemmadag/kväll imorgon också..

åh, alltså jag är redan less på snön! jag hatar den här perioden då vädret inte kan bestämma sig om det ska snöa eller regna, utan det blir alltså snö-blandat regn, men det är ju tur att man har snygga gummistövlar!

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback