Shopaholic

Jaa, då var lovet snart slut.. lovet har väl varit.. helt okej, jag har ju som inte gjort särskilt mycket(fast det är väl det som är meningen med lov) jag har typ bara varit på stan och haft ångest över allt som jag vill ha men inte har råd eller får köpa. Det finns så himla mycket som jag vill ha, jag blir snart tokig!  Shopaholic är det minsta man kan säga att jag är! tänk om man hade pengar. Jag vet att man inte ska säga att pengar gör en lycklig.. men jag vette tusan, jag tror fan att man blir det! man kan köpa allt man vill ha, resa och göra roliga saker man familj och vänner, det blir man väl lycklig av? Fast jag ska ju egentligen inte klaga, jag har det ju huur bra som helst om man jämför med barnen i Rumänien eller Ryssland som måste sniffa lim och sälja sina kroppar på gatorna för att överleva. Ja herregud, det är inte lätt.

 allt är vitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback