Love you dady

Fy vilken jobbig dag. Jag har varit så himla.. konstig idag, jag vet inte varför. kanske beror på att pappa fick sin andra hjärtinfarkt för det här året igår, jag vet inte. men han mår i alla fall bra, alla värden är bra så han får nog komma hem på fredag. men felet var inte samma som sist, då var det ju pga stress och dålig mat, men nu var det ett "nät" som dom har satt in i ett blodkärl som inte har läkt rätt. det är 5% chans att det blir så här, så man kan ju snacka om otur! men nu så ska han få äta blodförtunnande medicin hela sitt liv, så att det här inte ska hända igen. alltså.. tänk om min pappa skulle dö. jag har tänkt den tanken ganska många gånger det senaste året.. och det känns så himla jobbigt! jag vet inte vad jag skulle göra om min pappa.. försvann. det skulle inte funka, jag skulle aldrig klara av att leva utan pappa! okej, han kan vara vääldigt jobbig ibland, och vi har ju våra fighter(typ varje dag!) men ändå, det går inte att förklara. när sånt här händer så förstår man hur verkligen hur mycket en person kan betyda för en.


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Emmy!
men då kommer det blir bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback