Ledig

Ojojooooooj så skönt att vara ledig imorgon och på onsdag! iofs så ska jag plugga, men det är ju ändå skönt.
Jag vet inte vad det är med mig, jag känner mig liksom bara så.. trött.. jag orkar inte göra något alls längre, jag vill typ bara vara hemma och sova hela dagarna. Och jag glömde två läxor tills idag! :O det är inte alls likt mig, jag har typ blivit senil också. Allt känns så himla jobbigt.. jag tror jag är inne i nån depressions-period just nu.. eller jag vet inte. Det är så mycket som händer.. vi har huuur mycket som helst i skolan, pappas hjärta krånglar och så ska jag sälja dom där (jävla) julblommorna också! mjaja, det ordnar sig väl.. det brukar ju göra det.

123481-92 Haha, webcam ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback